امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین
امام حسین عزیزترینم

امام حسین عزیزترینم

تقدیم به مولای عزیزم امام حسین

حسینم ....

حسینم ..............


صدای قدمهای مهربانت کوچه دلم را پر کرده است


قلبم با شنیدن صدای کاروانت پر میکشد


محرم آمد


محرم آمد تا بگوید حسین فراموش نشدنی است


آمد تا بگوید: هیهات من الذله


حسینم .... این بار مرا با خود به دیار عاشقانه خود ببر


بگذار من هم بوی بهشت را از سرزمین کربلا حس کنم


دلم هوای کوچه های کربلا را کرده است


نمیدانم چگونه هستند


خودم ندیدم اما میگویند : حال و هوای عجیبی دارد


میگویند : آدمی عاشق تر میشود


میگویند : هر کجایش را نگاه کنی حسین را میبینی


حسینم...


تو را قسم میدهم به همین محرم


به همین ماه عزیز ، مرا با خود ببر


ببر از این دنیای تنگ و دلگیر


دیگر نمیتوانم آسوده باشم


منتظر میمانم


میدانم صدایم میکنی


اگر دلم به سویت پر بکشد...

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدیه 26 آبان 1391 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام ممنون خیلیییییییییییییییییییی عالی بود استفاده کردم

سمینا 18 دی 1391 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام.مرسی.عالی بود.منم رفتم کربلا.ولی باراول بودودرک نتونستم بکنم.بهترین سفرم بود.قربون اون بین الحرمینشون برم.انشااله همه یه روز کربلاروببینن.

fatemeh 17 آبان 1393 ساعت 03:04 ب.ظ http://http://justfatemeh.blogfa.com

مرسی زیبا بود

زهرا 23 آذر 1393 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام عالی بود خیلی به دردم خوردممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد